ATJO ATJO PROSIT!

idag har jag varit snuvig till tusen.
tårarna har runnit, det har kliat i halsen, på halsen & på ryggen.
ögonen idag var helt förstörda.. jag trodde det berodde på förkylning,
men no-martin hade samma problem, tydligen grå-nånting...     
fick i all fall allgeri-tablett av matte-per, så det lindrade lite.     O_____x

ska väl börja plugga nu antar jag, och så ska jag försöka bli bättre på att uppdatera. men jag har verkligen inte tid, vi har liksom minst två prov per vecka.   :(

vi har spanskprov p torsdag och vår lärare är inte här denna veckan,
utan hon kommer på torsdag, så vi kan inte fråga henne något..    PISS!   :|

hejdå,   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0