baby i love your way.

har inte skrivit på en evighet.
under den tiden har jag;

- har jag haft 28 prov, miinst!
- skullat (säger man så?) ha tjejmiddag,  men bara unni kunde komma, senare kom eddie & theo och tittade på film med oss. och under den tiden hann de skrämma oss, först genom att knacka på rutan när vi såg på skräckfim,
sen genom att välta en soptunna, så husägaren sprang efter dom och skrek;  KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!    VISA VAD NI GJORDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   (med en hemsk manlig roslig röst)
- sett på bio, underbar och älskad av alla, och på jobbet går det också bra.      VARNING- SUPERSEXIG DANSK!!!  nicolaj <3
- varit på sjukhus hos mormor, som har fått diskbråck,   där trodde en tant att jag och mamma var syskon.   tack, det skijker liksom bara 28 år.
m.m.....



+ att idag så frågade min nästkusin martin mig på msn,
- du, hur vet man att en tjej SÄKERT flörtar med en?

jag:   äm, alltså.. jag vet inte.. pratar hon mycket med dig och så.. eller vad gör hon?
martin: hon tar min glass, slickar av all choklad och sen ger tillbaka glassen.
jag:   men då tycker hon säkert om dig..

älska martin!! <3     han har alltså förtroende för mig.

idag så kollade jag och julia när emma spelade match, de förlorade med 2-0 mot djurgården älvsjö..    BITCH-VIKTORIA gjorde mål.       =|     GRRRRRRRRRRRR!

godnatt, och christoffer är söt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0