hösten är alltid mörk.

igår så vid ett gick vi till södervångshallen och tittade på bidrag från alla skolor i vellinge kommun. det var kul faktiskt, (:  + att vi slutade 2 h och en kvart tidigare än vanligt, skulle egentligen ha slutat 16.15.    :D
däremot var det direkt hem och plugga, vi hade so prov idag.  vi fick ha med läroboken, men det var typ skiiiiitsvåra uppgifter.  :(
idag efter skolan åkte jag till stan med josse, köpte två par örhänge, dock så var dem inte fina på mig, så jag vill inte ha dem längre ;/  .
har ätit sushi och tittat på idol nu, <3    FREDAGSMYS PÅ HÖGSTA NIVÅ!
jag tyckte inte att sam var SÅ dålig, tyckte han gjorde ganska bra ifrån sig.  de var lite väl hårda.
+ att jag började gråta när daniel fick omdömena av juryn,  ÅH, han såg så ledsen ut..  ;)


nu ska jag snart nanna, är supertrött, och nu har vi HÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOOOOOOOOV!  <3
& veckan efter lovet så har vi en så kallad alternativ praovecka, vi ska få hundra kronor, och så ska vi tjäna pengar. hoppas det blir kul, vi har iaf INGA vanliga lektioner eller prov eller läxor.  TYP FÖRSTA GÅNGER PÅ TRE ÅR ELLER NÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
godnatt.    (LLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0