jag vill också ha lön.

jag vill ha kenneths lön på 85 000 kr / mån, och jag vill speciellt ha lars- ingvars lön på 99 000 kr / mån!
Jag, Unni, Martin L och William var på kommunhuset idag och snackade ekonomi med kenneth,
dock ville han inte svara på så mycket och så kunde han inte, han gav oss typ 5 nummer, och sa;
- ehhhhaaaa, det där jag kan inte svara på, det får ni fråga göran... det får ni fråga carina......det får ni fråga bengt.
så vi letare reda på en annan filur på egen hand, och vi fick reda på många av våra lärares löner och vår rektors. MOAHAHA!  jag känner mig mäktig!    (6)
men jag fattar ädå inte att han som knappt kunde svara om ekonomin och var ekonomiansvariga kunde sitta och snacka me oss i 1 & en halv timme och sedan ta fika och änå tjäna 85 000 kr, det är sjukt!!

efter skolan åkte jag och klippte mig och gjorde slingor,  jag äälskar att klippa mig!  <3
nu ska jag plugga engelska, har prov imorgon.   :(
puss.

puss.


 image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0