once in a lifetime.

igår så gick jag upp, gjorde mig ordning för skolan, sminkade mig och tog på mig varmt.
likaså unni.
till skillnad från i förgår, och alla andra dagar, gick vi upp vid halv sex tiden. prick sex kom unni till mig, och vi gick till skolan.
på turen blev vi förföljda av katter, kor m.m.
vi var framme strax innan sju, sen år vi frukost på skolan.

vi kände att det var en sak man måste göra innan man dör, även fast vi kanske är dem första..


idag så hara jag fikat på mimmas med homiez, och nu tittar jag på titanic,  jag måste gråta lite.
är på ledset humör, bland annat för jag vill inte spela fotboll imorgon.
jag vet inte vad det är med mig. fotboll var och är min största passion, men allting suger för tillfället, sen vi började i damlagen har allt bara blivit sämre..   


nu ska jag fortsätta, sen blir det idol med christoffer.  <3

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0