förlåt.

jag tycker inte att det är kul att blogga.      dels för att ingen läser den  ;( ,    & för att jag inte har något kul att skriva om.

men igår spelade vi iallfall match mot lilla torg,  vilket gick så satans bra  :D  .
vårt lag har inte precis haft flyt det senaste året, typ förlorat alla matcher, haft klydd med tränare m.m.
men mot lilla torg spelade alla skitbra, vi var glada och positiva.   förlorade dock med 1-0, men det gör ingenting.
lite störigt, men jag gick ändå därifrån med ett leende på läpparna.  + att jag har sträckt ljumsken (stavas?) så jag splade bara en halvtimme av hela matchen.
var skönt också att vi spelade bra mot just lilla torg, eftersom sara <3 spelar där.   :)   haha!

idag ska jag iallafall på kalas hos min kusins barn jacob, som fyller fyra.
efter det ska jag hem till kristina som fyller 18.  träffar julia där också,  så länge sedan! <3


image34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0