i law jude.

nu har jag iallafall satt igång med so:n, men guud vad svårt det är!  "/
det känns inte som om denna årskursen kommer bli något lugnare än åttan.
jag behöver hjälp med so:n, men pappa är i göteborg och mamma är på tennis med mattis.
sen har jag spanska tills imorgon, och svenskan kapitel 3 ska vara färdigt på fredag 12.30.

fick tillochmed skita i fotbollen idag, jag hade aldrig hunnit annars!

nu ska jag plugga spanska, sen blir det antigen fortsätta på son:n eller svenska.
LYCKA MIG TILL!

image35
när jag är trött på att söka på typ befolkningsökning, så söker jag på jude laaaaw <3 , och då blir jag glad fö en sekund eller två!       GAAAAAAAAAAAAAAAAH SNYGGO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0