ja, det är ett problem.

men bara för det vill jag inte skriva om det.    men det beyder inte att jag inte bryr mig.  nejnej!
so-hemprov var värre än jag trodde det skulle va.  :(   

ge exempel på globala problem och på viket sätt de hänger ihop. redogör  (bara lyssna på ordet) samidigt begreppet...   BLABLABLAAAAAAAAAAA!

vilka miljöproblem skapas till en följd av befolkningsökningen bland u-länder..............         :((

detta är bara en liten del av det hela kan jag lova!!!!

tyck ordentligt synd om mig, och ovanpå allt så har jag inte börjat än & vi har engelskprov imorgon, och spanska till torsdag.  än så länge...

hejdå, nu ska jag gå och gråta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0