nu vill jag inte vänta längre.<3

hej.
idag så har det varit skola igen, och jag är efter i ALLT!
i svenskan ska vi skriva en bok på 10 kapitel, första kapitlet ska handla om ett, hus?!  
JAG BLIR SÅ ARG!
nu har jag räknat lite matte här hemma, är efter i det också.

dagens positva stund var teatern idag, på herrestorpsskolan.
den handlade om mobbning.  den var riktigt bra faktiskt!    :D

nu ska jag snart träna, eller om 1 h & 30 min,   ÄNTLIGEN!! 
har inte tränat på 3 veckor, först var jag i blekinge ju, med homiez i två veckor, och nu har jag varit sjuk i en vecka.


jag tror jag är lite sådär synsk eller något.
för typ 2 månaders sedan vaknade jag en dag klockan nio, av att jag hörde tengo la camisa negra.
men jag hade bara drömt det.  men när vi var i grekland, så startade den låten varje dag klockan tio, för då började alla aktiviteter. och dom är en timme före i grekland, så jag vaknade ju egentligen tio (i grekisk tid).
lite ysko va?!

och idag, så vaknade jag 04.16, och för exakt tre månader sedan åkte vi till grekland, och det var klockan 04.15 som farfar hämtade oss, och körde oss till flygplatsen.      :/

JAG BLIR RÄDD FÖR MIG SJÄLV!

PUUSS!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0