psst, jag är bara..trött

idag så har jag inte gjort någonting. alltså, precis som alla andra dagar.
jag har inte lust att göra något längre.  så alla kompisar, det är inte NI.  
jag har bara ingen lust med någonting längre, jag orkar ingenting, jag är nästan alltid ledsen.

så idag när jag har städat mitt rum, som i sin tur fortfarande ser stökigt ut, sett på tv och varit inne på internet.
efter det så cyklade jag och köpte två tidningar.     VARDAGSLYX PÅ HÖGSTA NIVÅ! <3
solo & veckorevyn.
vr är redan utläst, men nu ska jag gå och lägga mig och läsa solo.
sen så ska jag sova, och imorgon är det en ny dag.
och då blir det plugga, eftersom vi har tre prov denna veckan.   +    en hög av läxor!



godnatt då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0