puss på dig!

idag har varit som vilken annan torsdag som helst.
jag har haft förhör på spaskan, vilket kommer ske varje torsdag hädanefter,
bild.. so, hemkunskap i TVÅ timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
engelska och NO.    "/

fast NO:n var kul idag, tittade på bilder från när martin nihlén var i ghana, under sommaren.
så söta alla är, nu är det bestämt.   JAG SKA AOPTERA NÄR JAG BLIR STOR!
innan var det bara kanske. men min kusin har en styvdotter som heter lea, och hon är så söt, med afro & hela kittet.    snart får hon ännu ett barn med afro, fast sitt eget denna gången.   :D <3

nu ska jag fortsätta med son:n, är snart färdig med fråga ett.     "/    BUHAAAÄÄÄÄÄÄÄÄ! 
puss&kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0