Bröllop och valborg

Idag har mina föräldrar bröllopsdag - de har varit gifta i 15 år. En liten rolig sak apropå bröllopsdag, min kompis föräldrar hade bröllopsdag för ett tag sedan, men hennes pappa var inte hemma, så han ringde min kompis och bad henne köpa blommor till sin mamma, så skulle hon få pengar sen.
Min kompis hade ingen möjlighet till detta, så hon ringde sin mamma och sa:

- Du mamma, pappa ringde min och sade att jag skulle köpa blommor till dig, fast jag hinner inte det, så kan du köpa blommor själv, så ger jag dig pengar sen, och så får jag pengar av pappa när han kommer hem.. Du förresten, säg inget till pappa!

Lite komiskt, hennes pappa vet fortfarande inte att hans fru köpte blommor till sig själv, på sin egen bröllposdag.

image153

Ni får ha en trevlig valborg också, och stå inte för nära elden! :|

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, kankse inte riktigt som han hade tänkt sig..? ;) Men om jag varit mamman i familjen hade jag ändå blivit otroligt glad över att han faktiskt kom ihåg bröllopsdagen och TÄNKTE köpa blommor ;)

2008-04-30 @ 17:23:21
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0