I'm back... *nooot*

Hej på er igen. Jag tänker inte skriva "i'm back" fler gånger, för det känns ju inte som jag håller det precis.
Saken är den, jag har inte, inte skrivit blogg, utan jaghar inte varit inne på datorn överhuvudtaget.
Det är sista spurten i skolan, nationella prov, sen en massa annat.
Som sagt har det hänt en massa nu den senaste tiden, jag har tagit en rymd hund tillbaka till sitt hus (duktigt Rebecca!), varit på release party, tittat på fotboll, haft volleybollturnering, där vårt lag gick från att förlora 3/4 matcher, till att komma till final!

Får väl se, det är ju mycket möjligt att jag skriver snart, men man vet aldrig..
Saknar er i alla fall, kram!

Kommentarer
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-04-26 @ 20:03:51
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: uppi.

DENNA VECKA KOMMER BLI SÅ JÄVLA SKÖN! :D:D:D: VI KAN TÄNKA ATT DET ÄR TORSDAG IMORGON (MÅNDAG) OCH FREDAG PÅ TISDAG. WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! okej, nu ska jag till min farmor... adjö! (jag har en väldiiigt bra anledning till varför jag är uppe såhär tidigt :()

2008-04-27 @ 10:16:37
Postat av: Gosha

Svar: hahaha, jaa tack så mycket :D Det känns sjukt unreal att man får en så stor chans att sjunga inför idoljuryn liksom.

förresten, spelar du volleyboll?

2008-04-27 @ 19:43:06
URL: http://gosha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0