Jo ni förstår, vi i Skåne går i skolan på lördagar!

Ni får tro vad ni vill men jag har varit i skolan idag - vi hade öppet hus för föräldrar.
Det var faktiskt ganska kul, vi visade upp våra projektarbeten, kören sjöng, de fick se våra reklamfilmer, och så ingick givetvis fika! & som tack för att vi går i skolan en lördag (från 9.00-12.00), så får vi en ledigt en hel dag sen, och det är så bra planerat att det är en röd dag på onsdagen och fredagen typ, och så blir vi lediga på onsdagen.
Alltså onsdag, torsdag, fredag, lärdag, söndag - FEM LEDIGA DAGAR I RAD! =D

Efter skolan åkte jag till stan med Julia, och nu ska jag städa. Har kalas imorgon!
Skriver kanske sen, hoppas ni får en bra lördag!


centralskolan del 6

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: jag fyller år i februari :)

glad jag blir att du gillar min blogg :D gillar din med!

2008-04-12 @ 18:07:18
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0