vår & shopping

Härligt med helg nu, kan man ju tycka. Dock så är det synd att det är så mycket plugg på gång.
Prov på måndag, och då måste man ju verkligen plugga på en helg. Har inte börjat än, dumma mig!

Idag så har jag varit i stan med Julia, man blir så himla glad av att se folk gå i bara tunna jackor, med solglasögon och med leenden på läpparna. Gud vad jag älskar våren!
I alla fall, jag köpte två klänningar från Gina Tricot.

Nu ska jag sätta mig i solen igen, sen ska vi grilla ikväll! Hur somrigt är inte det?
Kramar Rebecca!

image151

Kommentarer
Postat av: uppi, who else? (ja, jag ska sluta med mina töntiga kommentar-namn). snart.....)

tjena blekfis nr.1 i spretig hallelujah-tofs"!
(kunde inte svara på ditt sms, för vi var mitt uppe i gen-rep osv..)
du kan gärna underhålla mig ikväll, för vi ska bort till ngr jag inte känner :

2008-04-19 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0