28 februari

Hej på er, det blev inget skrivande igår på grund av prov, som jag i sin tur inte vill prata om!
Träningen idag var riktig rolig, tror att jag har blivit på G igen, det är ju roligt nu! (: Vädret idag har också varit helt underbart.  Nu tänkte jag packa simkläder (vi ska simma imorgon med skolan), fixa till mig och sedan lägga mig och läsa. Jag har ju inte kommit i säng före tolv den här veckan!

Fan, vi ska simma. Jag vill inte ha bikini på mig... Eller jo! Ta det nu inte fel, jag vill ju inte simma naken precis, men ni förstår vad jag menar. =D

Undrar om ni har något boktips till mig, jag vill läsa något nytt!


Kommentarer
Postat av: anna

håller emd dig..känns som klimatet på skolgårdar blivit allt kallare och det längre ner i åldrarna...är barn ens barn längre?

2008-02-29 @ 01:01:00
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jennie

hoppas de gick bra på provet!

svar: haha ja de känns lite konstigt menmen ;P tack så mycket!

2008-02-29 @ 16:07:28
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0