ägg

Godmorgon.  (klockan är halv ett, och då är det inte en god morgon, skärp dig rebecca!)
God lunch.
Pappa väckte mig för ett tag sedan och påstod att jag hade bett om att bli väckt, skulle inte tro det va. Frukosten stod på bordet, så det var bara att traska ner. Och det fanns ägg! Jag gillar bara ägg ibland, men igårkväll. Jag skulle kunna döda för ett ägg, jag var så sugen............

Jag vet inte om det skulle vara storm i hela avlånga Sverige igår, men i skåne skulle det vara det i alla fall. Och för att komma över till Helsingör är man tvungen att åka båt. För en tjej som mig, som får svindel och blir i princip åksjuk av att stå på ett bord som inte är mer än en meter hög, så var båtturerna inte roliga.
På vägen dit var vågorna knappt märkbara, men jag satt vid bordet och höll i mig..
öhhööhooohhoo.
Väl i Danmark köpte jag ett par strumpbyxor och en fin skrivbok för endast 10 kr. Inte så mycket kanske, men det är alltid något.  Nu ska jag försöka hitta på något, kanske ut och gå en runda, så min dumma huvudvärk flyger iväg.
Puss.

Kommentarer
Postat av: agnes

Ja, det är så hemskt allting just nu!
Man tänker hela tiden på det.
Jag trodde aldrig sånt här kunde hända, inte här.
inte där jag bopr, man hör om hemskheter hela tiden, men det är inte här.
usch ja, man kan inte riktigt skratta heller, det känns fel att skratta.
tack!

Hoppas allt är bra med dig!
gissa vad jag ska göra nu, LÄXOR! :)
kram på dej!

2008-02-23 @ 14:27:23
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: ida

jaha. Coolt att bara kunna åka över till Danmark sådär..! Härifrån tar det ju nästan ett helt dygn att åka ner dit med bil..

Jaså? Men du måste ju ha en jätteung mamma isf! Eller hur gammal är egentligen hon i BWO, jag tycker hon ser rätt ung ut..

2008-02-23 @ 15:13:40
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: SURRA

Jag gillar din header.

2008-02-23 @ 16:42:30
URL: http://surras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0