allsång hos reppe.

nu ska ni få se han live, eller i alla fall på video. 8-D
jag känner mig som elva igen :$   hihihihihihihihi.




jag sätter in texten, så kan ni sjunga med.
jag, däremot, kan den redan utantill.  *stolt som tuppen! statsiki, kommer någon ihåg?*

ti si moja prva ljubav

Budim se
prestaje jedan divan san
oblačim se na brzinu
da odjurim s dečkima van

al' je tata stao na vrata
i rekao: "Ne mo?e? van,
nedjelja je dragi sine
ide? s nama u restoran".

Kad sam je vidio u restoranu
promjenilo se sve
nisam vi?e mislio na hranu
nego kako doći do nje.

Poku?ao sam stari trik
kao: "Mo?ete mi dodati sol?"
srećom tata joj je bio frik
i rekao: "Sjedni s nama za stol".

Ti si moja prva ljubav
ovu pjesmu tebi pjevam ja
cijelog si me smotala, zaludila
i vi?e ne znam koliko je dva i dva

Ti si moja prva ljubav
ti to dobro zna?
Ti si moja prva ljubav
super mi je kad me pogleda?

Znam da izgleda ko čudna priča
ali tako bilo je
jo? i danas mi se sviđa
sve bi dao da sam kraj nje

Dobar bio mi je onaj trik
kada sjeo sam s vama za stol
ti postala si glavni lik
mojih priča i pjesama sto

Ti si moja prva ljubav
ovu pjesmu tebi pjevam ja
cijelog si me smotala, zaludila
i vi?e ne znam koliko je dva i dva

Ti si moja prva ljubav
ti to dobro zna?
Ti si moja prva ljubav
super mi je kad me pogleda?



jag får massa minnen, åh, jag blir ju nästan kär i han igen.....   (LLLLLLLLLL)
hihihihihi, alltså.. hiohiiiihhihihihi...... azzzåååå. jag vet inte *FNIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ*

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa du tycker säkert Christer Sjögren är jättebra! Och du kommer smälta när du hör hans vackra stämma och så kommer du ringa och rösta en massa på honom och så går han vidare och då blirjag sur... :P

Haha ja men det här då "Du är så ful och äcklig, stick i väg!". "Jaadå!" Haha så sjukt bra ju.. ALLAN!!!

2008-02-08 @ 23:34:18
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Haha skulle inte förvåna mig om du var gift med han...... ;)
Och det stavas jäveln vad jag vet.

Ska du se Melodifestivalen ikväll eller?

"Nu måste jag faktiskt döda dig - så fort som möjligt!"

2008-02-09 @ 09:53:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: sofie

sv: hehe, ja det är riktigt mysigt=)
aw, va glad jag blir när du säger så sötis!:D kul att du gillar bloggen överhuvudtaget även fast de flesta inläggen bara är skräp^^ höhö
ha en underbar dag nu!=)

2008-02-09 @ 11:00:11
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sanna

Alltså, gammal småländska är jättefult. Gurka = görka. Kork = körk. Jättefult, som sagt. Idol-Daniel pratar dock inte riktigt sådan småländksa, för hans är jättehärlig att lyssna på (jag bor förövrigt jättenära Idol-Daniels familj, vilket är det enda coola med det här stället, och min mamma jobbar på samma jobb som hans föredetta flickväns mamma så dom är värsta bundisar PLUS att min syster var på midsommarfest tillsammans med Daniel själv, höhöhö), men mitt problem är att jag pratar inte alls så. Jag pratar inte NÅGOT coolt :(:(

Du har rätt, vi är misslyckade :)

2008-02-09 @ 11:41:44
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0