angående mina ticks, som egentligen är tvångstankar.

jag kan inte säga att jag har varit påverkad så mycket av blogg.se's tröghet.
MEN igår kväll, jag satt säkert en halvtimme och försökte logga in, men nej.
fan vad irriterande det var.
(det känns som jag har använt ordet irriterande oerhört många gånger de senaste dagarna. höhö)

apropå mina "ticks", jag vet mycket väl att de är tvångstankar.
men jag har valt att kalla dem ticks, för det låter inte lika seriöst.
men visst är det så? precis som om att säga att jag är fökyld, eller jag har lungkapilys (?).
så härmed döper jag officielt mina tvångstankar till ticks!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hade du problem med blogg.se igår? Det hade inte jag, fast iofs så skrev jag inga inlägg eller nåt sånt utan svarade bara på kommentarer..

Det är faktiskt lite jobbigt med tvångstankar/ticks, men bara man vill så kan man faktiskt sluta..! Om det inte gått för långt.. Men förut var jag alltid tvungen att para ihop bokstäver i ord två och två. Tog jättelång tid för mig att läsa en text! Men tvingade mig själv att sluta sen, för kom så långt efter i skolan :P

Jaa visst var vi snygga! ;)

2008-02-20 @ 09:59:19
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Jobbigt när det är så! Är alldeles för ofta problem här tycker jag..!

Men det är ju som jag, när jag lagt mig och släckt lampan måste jag alltid veta vad klockan är. Så även om jag är jättetrött och håller på att somna så måste jag vrida på huvudet och kolla vad klockan är, och det brukar kunna resultera i att jag knappt kan somna sen.. det är konstigt vad man håller på..!

2008-02-20 @ 10:10:06
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: anna

jag led mycket av tix..ticks..hur fan stavas det? när jag var yngra..var tvungen att harkla mig x antal gånger, tvätta händerna på ett visst och fick inte nudda vissa saker..o blabla..

men jag mår bra idag...haha

2008-02-20 @ 16:32:20
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0