arnnnnee

har kommit hem från stan nu. vi såg ju som sagt arn.
förutom att han ser bra ut, så tyckte inte jag den var sådär jättebra. den varade i ungefär två & en halv timme. lite långtråkigt.  men jag gillar bio ändå, det är mysigt! måste också nämna att platserna 217 och 163 fick paketer, WHAAAT?! dvd-filmer.  snacka om att favorisera. :|
när jag kom hem så tittade jag och mamma på en film på tvåan. inte stolthet & fördom, men något liknande.
men jag somnade konstant eftersom jag har varit uppe i exakt 22 & en halv timme i rad i natt. (bokstavligt talat!)
ska nana nu, så ni får ha det så bra!  adjö.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj det var ingen dålig kommentar du ;)
Faktiskt så var de där de enda kändisarna jag kunde hitta.. försökte hitta några svenskar också, men icke.

Vad valde du för gymnasielinje då? Och heter det förresten linje nu igen? När jag gick gymnasiet hade det ändrat till "gymnasieprogram". Men iaf om du ändå inte kommer på nåt annat du vill göra, så kör på! Du märker ju när du väl börjar om du tror du orkar gå alla tre år på det programmat eller om du borde välja nåt annat..! Själv ångrade jag mitt val i mitten av tvåan, men eftersom det gått så lång tid orkade jag inte byta.. Och är jätteglad för det nu, för trean var verkligen jätterolig! :)

Ja jag tycker om min nya frisyr :) Kanske inte ser så speciell ut om jag skulle lägga ut bilder på bloggen, men hon klippte iaf bort mer än 10 cm och det är rejält uppklippt nu. Plus att jag var och slingade håret idag så nu ser jag sommarfräsch ut, istället för typ smutsblont hår som jag hade innan..

Själv skulle jag aldrig våga prova nån sån där abtronic.. är rädd för att de där elektriska impulserna ska vara skadliga ;)
Och ja, jag visste faktiskt att A-C Olofsson var gravid! ;)

2008-02-02 @ 22:51:55
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: anna

hoppas du har en bra söndagkväll! kram!

2008-02-03 @ 18:30:28
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin

Svar: Nämen.. vad.. OERHÖRT GLAD JAG BLIR :D Verkligen skitglad :D TACK :D
Du skriver med skiiiitroligt , och jag besöker din blogg varje gång jag sitter vid datorn , detdu !

Jag har köpt skjortan på MQ , på deras Rea , så den var billig :D
Kramkram !

2008-02-03 @ 21:29:09
URL: http://thevintagemalin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0