att drömma är livsglädje på högsta nivå.

Jag har kommit på att jag har så himla roligt på natten. Att det är så jag vill leva.
Det låter kanske konstigt eftersom på natten sover man ju bara, kanske snarkar eller går i sömnen.
Och sist men inte minst, så drömmer man.
Jag kan vara ärlig och säga att jag tycker inte jag har ett roligt liv. Jag har kompisar som är dunderroliga, snälla och söta, jag har en familj, bra betyg, världens sötaste hund och ett fint hus. Men jag kan inte säga att jag är glad.
Jag är helt matt av skolan, så på helgerna sunkar jag ner mig och bara sover. Det låter skabbigt att säga; sunka ner sig. Men jag har pyjamas på mig, smutsigt hår, sover typ hela dagen.
Jag måste ta tag i mig själv, jag blir ju inte gladare av att titta på en film där niclas wahlgren har fluff-frisyr och där magnus uggla spelar bög.
Så nu till drömmar. Jag drömmer så himla roligt, allt från klibbiga träd till hästar.
I natt tillexempel då drömde jag att om man virade ett band runt en sandhög på ett visst sätt, då blev det en sandhäst som skuttade iväg och drog mig i en vagn. När jag vaknade så log jag, men strax hann verkligheten ifatt mig och sade: DU HAAR HEMKUNSKAPPROOOV, OCH SPANSKPROOOV. DU MÅSTE PLUGGAAAAA!
Så fick jag direkt ont i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0