au pair........... och flaggstångar!!!!!!!!

jag sitter här i mitt oerhört varma, stökiga, men hemtrevliga rum och är avundsjuk.
jag är först och främst avundsjuka på er som har en flaggstång,
så om någon skulle vilja ge mig en i födelsedagspresent, den 7 april så går det jättebra.
ni kan skicka den på posten, så när jag hämtar paketet tror jag att det är en stavhopps stav, men blir istället så himla glad när jag ser att det är min drömpresent - en flaggstång.
men det var inte det jag skulle komma till, inte huvudpunkten, the mainpoint, la cabezapunkto.
huvudsaken var, att en tjej i mitt fotbollslag, ska den 1 mars bege sig till england i ett år, för att jobba som au pair.
england, i ett år.. åhhhhhh.
& inte nog med det, familjen har en städerska, mamman är hemmafru och hon ska inte laga mat, städa eller lämna barnen på dagis. hon ska typ, leka med dem. för pengar! boende, el, tv, mat, ALLT är gratis,
så hon leker med barn, för att få pengar att spendera på nöjen.
jag vill också ha tagit studenten och kunna åka till england i ett år, det var bara det jag ville säga.

+  att imorgon ska jag plugga no. nu har jag skrivit det, så nu är det upp till bevis. FRÅGA MIG IMORGON, så får jag skämmas om jag inte har gjort det.     ha det gött!


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker att våra liv är lite läskiga ibland. Jag fyller år den 8 april :O

2008-02-12 @ 10:25:27
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0