bao chica bao waaooo.

har precis kommit hem från södervångshallen, har tittat på vellingecupen med julia. det var skoj, alla vellingelag var med i final *stooooooolt som tuppen*

igår skulle vi, min familj, som sagt på middag till maja. eller till hennes mamma egentligen, men.
jag var egentligen inte så sugen på att åka dit, jag kunde ju ha gjort något annat. något roligare.
men jag och julia är snälla, vi åker dit och äter, och är där en stund för att sedan gå och göra något vi vill.
jag åker bara dit för att maja är där, för att vara snäll mot henne.
tror ni hon är där?
nope.
här försöker man vara trevlig och komma, så är inte ens hon där. jag blir så arrgh.  :|
sista gången jag följde med där. nästa gång är det hon som ska bli lämnad. höhöhöhöhöhhö. 
jag och julia gick hem till julia sen, tittade på melodifestivalen och se upp för dårarna. det var mysigt!
nu ska jag städa...........

Kommentarer
Postat av: agnes

Ja, Hoppas ditt lov sen blir riktigt braaa!
När du har lov så är det jag istället som ska pluggaaaa!
:( puh!

Jaja, Ha det så braaa!

SE UPP FÖR DÅRARNA ÄR FÖR BRA!

2008-02-17 @ 16:24:06
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: sofie

sv: ja jag ska bara ha en vanlig svart skortklänning:) det får duga:P höhö
ehm, jag har fattat det som så att ju mer inlägg man skriver så kommer man med där..plus besökare och kommentarer också:P när man är "aktiv" liksom;D

vad händer hos dig i dag då? lov nästa vecka också?:D

2008-02-17 @ 16:26:52
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0