bibliotekarier och bebisar.

Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning, för sedan ska jag, mamma och min bror hämta min kusin och hennes barn, och så ska vi åka till nova lund, i lund.. Vi ska shoppa (och jag har fått mitt barnbidrag idag!!!!!!!!!!!), och sedan ska vi hem till mammas kompis som är mammaledig. bibloti-karin (hon är bibliotekarie, höhö) och fika.
Ska bli himla mysigt, eftersom där är typ 3 bebisar. Vilket jag älskar! :)
Har ni sett att jag har skrivit med STORA bokstäver?! :O Ska kanske börja med det igen, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha ja men det såg jag ju på reklamen^^ ibland är hon för rolig, men jag orkade bara inte se det igår:P

2008-02-20 @ 11:52:38
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: ida

Jepp vi var enna riktiga läckerbitar på den tiden... ;)

Hur mkt får man i barnbidrag nu?

2008-02-20 @ 17:47:23
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0