brev till en död kanin.R.I.P JINDRA! BUHUUU!!

har ni sett vilket härligt väder det är idag. jag gick ut i trädgården innan idag, och jagade min kära hund.
tro nu inte att jag skulle slå henne eller något, hon gillar att bli jagad.  höhöh. 8-D
när jag kom ut så såg jag massa snödroppar, jag kollade på min kära gravplats av min kanin. buhuu.
när vi fick "henne", så hade jag precis fått en kusin, då döpte jag "henne" till jindra, som min halv-holländska kusin skulle heta. men min jindra var en kille. men han dog inte av att heta ett tjejnamn, utan att av han var typ 9 år gammal!
min kompis skrev brev till sin hund när den hade dött. då skulle jag också göra det, såklart. så jag såg en plastpåse ligga där, med en massa brev i. jag ska se om dem går att läsa.  
undrar vad jag har skrivit.

- "hej jindra! jag saknar dig. idag har jag lekit med gabi, uno, lala, och hannah. vi hadde jettekul. vi lekte posishon x.
vi brukar leka det. vi la updragen i hannahs brevlådda. jag o uno van. jag, uno, gabi, lala ock hannahs gropp heter pumpa. vi heter det för att alla hade puma byxår på fridroten.
igår fik jag en dåcka, den var fin. hon heter elinår. poss poss."


   


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa visst är jag cool som är släkt-i-släkt med henne! Eller släkt-till-släkt kanske det heter, jag vet inte..
Ja självklart man ska kolla på schlagern ikväll! Inte en chans att jag skulle komma på att se på nåt annat!

Usch, vilken snyftarhistoria.. =/

2008-02-09 @ 13:19:52
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: uppi tha man (aka uno)

AYEH, VI VANN! redan då var vi bäzt 8------) AHA AYEH AHA!

2008-02-09 @ 15:51:29
Postat av: Rebecca

men uppi. jag skrev; UNDRA vad jag skrev.
vi vann inte (eller någon gång gjorde vi ju) , jag gissade vad jag skulle kunna HA skrivit. daaaah?!

2008-02-09 @ 15:58:42
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0