buhu, mina nycklar.

nu sitter man här igen.
en söndagkväll med ont i magen.        bajs.
idag har jag bråkat med pappa, städat och haft allmänt tråkigt.
jag är av med mina nycklar och har konstaterat att jag antingen har låst in dem i skåpen, vilket inte är ett problem, då unni har extranycklar i sitt. eller att jag har tappat dem i stan. och otursfågel som jag är, har jag säkert gjort det.
jag hatar att vara av med saker. de är inte i min väska, inte i nyckelskåpet, inte på mitt rum.   :|
HJÄLP MIG!   ska försöka sova nu. snart. godnatt på er i alla fall.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har haft en bättre söndag än vad jag hade lördag iaf.

hihi så som du beskriver mitt liv så låter det ju toppen..haha
kram!

2008-02-04 @ 00:23:28
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jonna

usch hemskt att tappa bort saker! :(

2008-02-04 @ 13:18:12
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Malin

Svar: Ja , nu ska du&jag vara riktigt strong och börja ett nytt liv ! (eh , ska jag vara ärlig ? Mitt nya liv fick en sjukt dålig start .. jag kan inte hemkunskapsprovet tills imorgon och orkar inte öva mer , HJÄLP)
Men IMORGON ! Jag ska skriva ett schema innan jag somnar , så ska det säkert gå finfint !

Alltså , jag tappar bort mina nycklar hela tiden. Säkert en gång i veckan. Jag får lika mkt panik varje gång , springer omkring och typ.. har panik och skyller på att alla har tagit dom och sen ligger dom alltid i ett par jeansfickor. Kärevärld.
Hoppas iallafall att du hittar dina ! :)
Kram !

2008-02-04 @ 18:51:25
URL: http://thevintagemalin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0