en dansk gubbe som inte bryr sig.

jag är färdig med mina anteckningar till so-provet. jag skrev typ 8 sidor anteckningar, medan bokens samanfattning bara var två sidor. jag är urkass på att "veta vad som är viktigt, och veta vad jag inte behöver kunna".
jag tror att jag måste kunna vad Hitlers fru heter, men det ät ju egentligen meningslöst.
YEAHYEAHYEAH!
(tänk en dansk man som inte bryr sig riktigt, YEAHYEAHYEAH!)




höhöhö, dem är stentuffa!
om ni tittar på den lilla killen, han står framför kameran hela tiden, står framför den andra killen, så han inte syns.
men det skiter han långa fullständigt i. han kör sitt lila race där bakom, dansar hejvillt, rockar loss!
ett tag får han vara ensam framför kameran, då fortsätter han köra sitt egna race, sen kommer den andra grabben tillbaka, då fortsätter han dansa i skuggan av han andra.  åhhhh, han är för go, den grabben! :D

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: hahaha, säker på att du inte ska säga det en gång till? :P
jag hade sovmorgon:D började inte förns klockan 10 därför var jag fortfarande hemma 20 över 9 :P

2008-02-06 @ 16:12:52
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sanna

Jodu, jag ska faktiskt skicka in min teateranmälan imorgon tänkte jag :D Jag menar, då blir jag ju tvungen att våga när jag får en plats någon gång. Ehee....

Och hur jag och min kära pojkvän träffades.. Jadu, det är en ganska så lång historia. Det var han som hade sett mig i skolan och så fick han tag på min msn genom några kompisar och på den vägen var det. Chattade typ ett halvår innan vi vågade träffas. Ja, så ungefär var det. Haha.

Kram kram:)

2008-02-06 @ 17:52:06
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: sanna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag sitter och skrattar för mig själv åt den videon. Jag är sorglig.

2008-02-06 @ 17:53:07
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0