fasiken.

jag har hittat mina nycklar. jag har funnit mina nycklar. mina nycklar är finda?
nope, så heter det inte reppe.
vi ska ha nationellaprov imorgon, och jag mår illa bara jag tänker på det. imorgon ska vi ha läsförståelse, och jag hatar läsförståelse. för jag HAR INGEN FÖRSTÅELSE! & på torsdag är det dax för uppsats. så jag måste börja tänka hur jag formulerar mig.  fasiken. jag gillar ju inte att tänka, det är jobbigt.
vi skulle ha åkt till vallåsen, och åkt skidor på onsdag, men det blir inte av, för det är typ 28 grader plus.
fasiken.
jag är på dåligt humör. jag måste börja plugga so. jag ska snart träna fotboll med ett lag där jag känner mig ännu mer fel än i vanliga fall. fasiken.
jag är positiv. du måste vara positiv, reppe. du ÄR glad! det är kul med skolan.
jovisst?

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha, hon är gravis igen;) *tror jag* haha

2008-02-04 @ 19:02:05
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: anna

ja jag skulle nog bara känna mig halvt ren om jag inte duschade om jag svettats och tränat..blä.
kram!

2008-02-04 @ 20:09:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: sanna

Jo, saken är den att Hampus faktiskt går i min klass och har som hobby att kommentera likadant som alla andra. Hampus och jag är fiender förstår du. :)

Hur är det med dig nu dåå? :D Det kommer säkert gå asbra på proven, tänk pooositivt. Ehe. kram

2008-02-04 @ 20:40:08
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0