förbjuden kärlek.

under hela 2007 har mitt fotbollslag inte varit ett lag. alla har kommit till träningen och sagt, fan vad jag inte är sugen på det. fan, jag vill bara hem. men ta bollen. säg inte att du ska skjuta om du missar. för helvete, skärp er. kom igen. fitta. men skjuuuuuuuut. åhhhhhh. men gå pååååååååå. jobba hem, för helvete.

alla har hatat våran tränare, han hade problem med sin tonårsson, har låg i skilsmässa och utbröt några fel valda ord till några i laget som:
- du har blivit bra på att tacklas nu när du har gått upp i vikt.
& det säger man inte till en 17-åring.

nu visar det sig att han har börjat dejta min kusin. vilket inte är så kul i och med alla typ hatar han, i alla fall mina fotbollskompisar. jag har inget emot honom. men....

har ni varit kär i någon ni inte få, kan eller borde vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0