gay, straight or taken.

PJUUU.
jag är färdig nu! :D nu ser rummet i alla fall respektabelt ut.  ( faktiskt riktigt fint, men vill inte skryta. höhöhö! 8-D )

jag tittade på gay, straight or taken för några dagar sedan, (straight, gay or taken?) och jag blev riktigt iriiterad.
där var en tjej, så står hon och leker sexig framför killarna, och fnittrar lite oskyldigt.
helt plötsligt ringer telefonen, och hon utbryter: OJJJJJJJJJJJJJJ, VEM KAN DET VARA SOM RINGER MIG?!?!
då visar det sig vara frun till en av killarna. och hon hade ju ingen aaaaaning om att någon av dem hade fru.
strax därefter ringer telefonen igen, och hon utbryter: OJJJJJJJJJJJJJJ, VEM KAN DET VARA SOM RINGER MIG?!?!
då visar det sig vara att en av killarna har pojkvän.
ojjjjjj! shiiiit, det hade hon ingen aaaaning om!
det är ju inte precis så att hon söker till programmet straight, gay or taken.
så ska hon spela överraskad,
jovisst. hon vet mycket väl att en är gay, en singel, och då givetvis en upptagen. för som sagt,
HON SÖKTE JU TILL PROGRAMMET!!!!!


image118

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, jag tycker faktiskt att det är ganska bra :P

2008-02-18 @ 10:56:39
URL: http://idahbj.blogg.se
Postat av: sofie

sv: naaw, så sött av sig men jag är hemma nu så du behöver inte ringa polisen^^ höhöh
ajdå, lycka till med städningen! :D:D

2008-02-18 @ 12:58:14
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sanna

HEJ HOPP :D hahah, såna människor är väldigt irriterande (ändå kollar man). höhö. Bara det jag ville säga! :D Och hoppas ditt lov är super än så länge. Kram :)

2008-02-18 @ 16:06:50
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0