har ni några nålar i syslöjden?

tro det eller ej, min dag har varit relativt bra.  på so:n gick branddalarmet igång, så vi missade ett tag.
när vi hade gjort vårt rutinuppställning på skolgården, vi hann inte komma in förrän det började tjuta igen. så det var lite skönt, att missa då va. därefter såg vi på en spansk skräckfilm, på spanskan givetvis. på svenskan var det också film dags, och vi tittade på en film som hette we feed the world.
men nu måste jag plugga no, därefter är det fotboll & sedan gossip girl.  wihoooo! 
nu är jag inte på bra humör längre. mattis kom in och sade,
- öhhhhhhh, rebecca. får jag och filip låna ditt trumset, vi ska starta band. 
- ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH! ni får inte spela högt, wilma är skiträdd, och jag måste plugga....... åhhhhhhhhhhh, okejdå....
lycka till era skitsjuor, bara för att ni bara har multipilkationstabellen i läxa.
6 gånger 8 = 40.... öhh? 40... öh? 49? nej 48!!!!!!!!!
  (jag vet vad det blir,  ni skulle bara förstå principen!)

förrästen, en klasskompis, kom in till syslöjdsalen, från träslöjden, och sade:
_ asssåååååå, har nu några nålar här?
IQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nä, det är bara en syslöjdsal.
- men åhhhh, jag menade som man kan ta under naglen med.. jag har fått något där. det var det.. jag menade.. ja....   HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ! 8-D


Kommentarer
Postat av: Knutte

Oh yes, Trelleborg är Palmernas stad :D Det är så fint :D

Haha okej, ja ingen jag känner ;P

2008-02-12 @ 20:16:20
URL: http://knutte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0