HOPP OM DAGBOKEN!

jag och min bror är ensamma hemma nu ikväll. när jag var här uppe på mitt rum, hyrde han en film från tv:n.
en sådan tråkig en, typ om en tomte som var kriminell. när jag hade gett upp hoppet om dagboken, så frågade han som en räddande ängel.
- rebeccaaaaa, vill du hyraaaa en film?
ja tänkte jag och fylldes med hopp. dagboken, dagboken, dagboken.... dunkade i mitt huvud.
- den fanns inte..
- jooooooo, leta lite till...
- men rebecca, jag hittade inte den.
varför ska de ha scary movie, och inte dagboken? jag fattar inte det?! :O
sen förelog jag ciao bella, brokeback mountain... massa filmer. han bara.
- öhhhhhhhhhhh, nä.
what? är det han som bestämmer? han har redan hyrt en film.
- men då går jag upp och ser något annat då, säger jag surt för att han ska förstå atthan ska säga, nä hyr du istället, så går jag upp.
MEN NEJ, DÄR KOMMER INGET SNÄLLT!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR ARRRRRRRRRRRRRRG!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
DUMMA, DUMMA BROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: hha du är riktigt insatt i kungafamiljen också hör jag:P haha, dock så tycker jag varken kungen eller prinsen är särskillt söta av sig. men man tycker olika som tur är;) haft en trevlig kväll?

2008-02-10 @ 00:30:43
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Ida

Haha ja han var rolig ikväll, riktigt sköna moves hade han också ;)
Ja fast Christer Sjögren är svårslagen så de här grabbarna gör det bra..! :P

Var det Bad Santa ni såg eller? Vad jag vet kan man inte hyra några av de andra från teven.. om det är Telia Digital ni har..?

2008-02-10 @ 00:32:02
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: sanna

Jag är typ 165 kort eller något. Lite längre kanske. Är det väldigt kort? :O

Jag och hans familj bor liksom inte riktigt i samma samhälle, men det tar ju typ fem minuter att åka dit med bil. Höhöhö.

Coolt att en på din skola kom så långt :O:O Känner du henne? :D

2008-02-10 @ 11:34:32
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Helena

snygg blogg! :)

2008-02-10 @ 17:25:07
URL: http://apriilhimlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0