jag ska till pölsernaws land,.

Godmorgon snyggingar, jag har precis ätit en himla god omelett till frukost, som mamma hade gjort.
Anmärkning 1. Jag gillar egentligen inte omelett.
Anmärkning 2. Familjen hade 3 världskriget igår.
Jag gick en runda vid 24.00-tiden, som alltid när vi bråkar, jag skrek som en tok, vilket ledde till dagens hesa stämma. Så saken är den, mamma gjorde nog omeletten OCH smoothien (som jag har glömt att nämna) av samvetskval. Men vi är kompisar nu.  ;)

Ska göra mig i ordning strax, för vi ska ra till pölsernas land, Danmark. Vi skulle egentligen åka till Köpenhamn, men pappa hade fribiljetter Helsingborg-Helsingör, så vi åker dit istället.
Så jag kommer inte skriva på hela dagen, igen. Men när vi kommer hem, då smäller det!
Ni får ha det toppen.  (har nu märkt så positiv jag är, guuuuuuuuuud?

image121
(google.se)


 


Kommentarer
Postat av: ida

Ja roliga historier är ju faktiskt inte ens roliga...

Vad ska ni göra i Danmark då?

2008-02-23 @ 10:54:41
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0