jag vill ha ert perfekta liv.

det känns som alla bloggare har ett sådant perfekt liv. alla utom jag.
de fotar en massa, åker på semester, köper kläder titt som tätt, vilket tyder på att man HAR råd att köpa kläder titt som tätt. de äter lunch med vännor på stan, dricker kaffe eller te. de bor med sin pojkvän som de har varit tillsammans med i typ sådär 234 år, de går till gymmet, eller drar ner på stan. de åker och shoppar i storstäder som stockholm, london eller new york. de går på konserter, dricker sina smoothies. 
det känns som om de lever i en sommarvärld alltid. för visst är det så, att allt är bra på sommarn.

nu ska jag gå och titta på grey's anatomy. där problemen löses genom en romantisk kyss i hissen.
därefter är det tillbaka till verkligheten, där jag måste råplugga till so-provet. hade jag levt på 1920-talet, skulle jag döda Hitler. han har förstört mitt liv, det är hans fel att jag måste plugga till andra världskriget.
gå nu och gosa med er partner. jag unnar er det!

image96

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips: http://sanitown.myminicity.com/

2008-02-06 @ 17:59:08
Postat av: sofie

sv: hahahaha du är för rolig! har du samma dialekt som hennes också? :P

2008-02-06 @ 18:01:31
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sanna

Åh, jag håller med :O Varje gång jag läser om alla bloggares perfekta liv så känner jag mig så otroligt sorglig som sitter framför min dator och verkligen letar efter roliga saker att skriva om. När jag inte lyckas hitta något att skriva om så lägger jag in en tråkig bild på MIG SJÄLV och känner mig allmänt ego. Och ännu mera sorglig. Ehe.
Dessutom bor jag på världens tråkigaste ställe i världens tråkigaste stad. Jag vill bo i en häftig stad med fräsiga dialekter. En sån där cool stad som är stor och full med dyra affärer som alla verkar kunna handla i. Ja.

Nu ska jag inte störa mer med en massa klagomål. Förlåt. Jag gräver ner mig i Vilhelm Moberg provet istället. :|

2008-02-06 @ 18:03:05
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: sanna

Nope, vi går inte i samma klass. Han är ett år äldre (:

Jag gillar teater och att prata inför folk. Saken är den att jag var jätteblyg när jag var liten, men jag älskade att prata inför folk när jag fick vara någon annan :O Lite skumt, men sant. Fast nu är jag inte så blyg längre, men det var ett tagsen jag spelade teater och så.. Jag vågar nog inte vid närmare eftertanke :| Kul att typ gråta på skoj inför helt okända människor liksom... Hm.. Fast det värsta som kan hända är ju att jag dör.

2008-02-06 @ 18:07:59
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: sanna

Alltså, förlåt att jag kommenterar hela tiden. Men jag fick just en jätteläskig tanke. Tänk om man första teaterlektionen går in i fel rum/sal eller vad det nu är. Vad gör man då? JAG DÖÖR!!! Jag tänker tvinga någon att börja tillsammans med mig. Även om jag redan har försökt och misslyckats. Äh, tvinga var det. Då har dom ingen rätt att säga nej. Höhö.

(onödig kommentar, men jag sitter och är sorglig och har inget att göra)

2008-02-06 @ 18:13:09
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Ida

Tycker du att JAG verkar leva ett perfekt liv...? ;)

Nä det är inte Adam Alsing, det är jag..! :P
Nej han heter väl Anders Lundin va..? Men var han programledare 99? Det minns jag inte.. Men minns dock att jag höll på att dö av skam när Charlotte vann och jag tyckte låten var så dansbandsaktig och töntig! Trodde vi skulle komma sist i Eurovision men vi vann ju visst... ;)
Och det var Charlotte som åt lingon till allt. Det tyckte jag var äckligt.

2008-02-06 @ 19:55:47
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Haha nää du jag har INTE ett perfekt liv..! Det har nog ingen ska du se..
Okej heter hon Vendela Kirsebom eller nåt sånt, hon som också var programledare då..?

Ja just det! De sjöng hela låten och så hördes inte sångaren alls.. så fick de sjunga om den en andra gång..!

2008-02-07 @ 14:20:20
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Har du varit i Pippis godisaffär?! Vart ligger den då? Är den fortfarande öppen?

2008-02-07 @ 14:39:01
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Lilja

Man väljer nog själv hur mycket man utelämnar i sin blogg, och hur mycket man väljer att skriva :) så om bloggare har perfekta liv så är det säkert så att de själva har fått det att verka så i bloggen, man läser ju bloggar av bloggare man ser upp till.

2008-02-08 @ 22:45:06
URL: http://baralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0