klippa sönder lappar med nummer till brandmannen, hur dum får man vara?

jag fuskade idag. hihihihihi. jag tränade bara fotboll i drygt en timme, sedan smet jag hem.
mysigt kan man ju tycka. men jag skulle hem och plugga. och det var INTE mysigt.
jag har tittat på gossip girl, duschat & satt in i diskmaskinen, och allt detta skulle, enligt mitt schema i huvudet, vara klart innan 22.00 , därefter skulle jag från 22.00-23.00 plugga no. så snart smäller det !
jag ska plugga in teorin idag, eller det man bara ska inse, inte fatta liksom.
och imorgon ska jag fråga hur jag fattar det andra, för det gör jag fortfarande inte.

jag är inte bara irriterad över no:n och matteprovet, utan även att min bror har varit på mitt rum, och det är ju inte så konstigt, datorn är ju här. men inte nog med det,
HAN HAR SUTTIT OCH KLIPPT SÖNDER LAPPAR JAG HAR PÅ MITT SKRIVBORD, är han helt jävla störd?! :O
det var i och för sig bara en lapp där jag har skrivit upp en film jag vill se, men dett var med jake gyllenhaal, så det är illa nog. han har också klippt sönder en lapp jag fick från en brandman, med nummer till polis, ambulans, RUBBET! och det, om något är dumt, tänk så börjar det brinna, hur ska jag veta numret då?
nej, nu ska jag börja plugga, så jag kan sova lite tidigare.


pssst. jag svarar på era kommentarer, när jag har tid. jag prioriterar konstogt nog skolan först. :(:(:(
puss på er! 8-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0