konsten att färga håret med balsam.

är hemkommen från joss för ett tag sedan. jag & ett gång tjejor var där och såg på 1408, och därefter nanade vi där. hade väldans trevligt. 8-D  (ska bara nämna att min bror fyllde fjååååårtizzz igår!)
vi skulle bland annat färga josses hår, vi blandade färgen och började "färga".
hon skulle få en rödbrun hårfärg, men medlet var vitt, så vi blev lite fundersamma.
har vi verkligen blandat rätt?
det visade sig att emma hade blandat i balsamet, som man ska ha efter färgningen, istället för färgen.
så vi fick ge upp, och joss fick gå och duscha. 

mindy & jag var vakna till sex, då jag mitt i ett samtalsämne somnade bort från henne. snällt liksooom.
ibland slummrade jag till, och när jag sedan vaknade igen sade jag:
-  öhhhh, mindy. har du åkt ambulans?
- ööhhh. jag ser pi framför mig, jag ser pi-tecknet!!!!
- öhhhh, jag ser att skolan brann precis....
höhöhöhöhöhö.

nu ska jag på bio med familjen, ska se arn.   är den bra? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0