min dumma väckarklocka..

Hejs, är hemma från skolan nu efter en dryg första dag i skolan. Klassen skulle åka skidor i Vallåsen nu på fredag, men det blir inte av p g a ingen snö (as always). Snart ska jag plugga hemkunskap och spanska, däefter är det grey's anatomy.  Är för övrigt himla trött idag, kunde inte sova inatt, så imorse ringde inte min väckarklocka, och det är ju himla konstigt, eftersom jag har tix, så tittar jag ju typ 3 gånger.
Men tydligen hade min klocka ringt två gånger som den skulle, jag hade bara stängt av den i sömnen. HÖHÖ 8-D


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha jag måste komma igång^^
allt bra med dig annars vännen? :D

2008-02-25 @ 18:04:52
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sanna

Hej, förlåt att jag inte har svarat på din kommentar. Tack för att du bryr dig :)

Det är en kille i min pojkväns klass, som jag har pratat med också, som har dött. Det bara hände, helt plötsligt, och de här dagarna har varit några av de jobbigaste i mitt liv...
Hoppas allt är bra med dig! kram på dig

2008-02-25 @ 20:58:02
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0