nationellt prov, blöööööööööörk.

vi hade ju nationellt prov idag, svenska - läsförståelse.
jag var helt skraj innan, hade knip i magen, mådde illa och var helt skakig.
vi fick ha med något ät- och drickbart in när vi skrev provet, jag hade russin och vatten.
efter ett tag kände jag russinlukten, och jag blev så illamående så det var inte sant. jag fick gå och ställa paketet längst bak i klassrummet, jag blev helt svettig och yr. jag fick skriva klart provet, och sedan gå. vilket man egentligen inte fick göra, man var tvungen att sitta hela tiden.
jag ringde mamma, så hon fick komma och hämta mig. jag hann knappt in förrän jag kräkte.... blöööörk.
nu har jag sovit i fyra timmar, tittat på tv & tagit det lugnt. får se om jag går imorgon.
skriver kanske senare, måste börja med so:n nu. ha det gött! 8-D

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då, krya på dig! Och hoppas att provet gick bra ändå ;)

2008-02-05 @ 20:59:26
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: sanna

Åh, stackare :( Men det gick säkert super!

2008-02-05 @ 21:23:51
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0