om isbjörnar och katter med hatt.

jag är arg på mamma. och hon har gått och lagt sig, vilket gör mig ännu mer arg.
mamma går aldrig och lägger sig ovän, och hon åker aldrig iväg ovän. är detta något undantag? tydligen!
jag som till och med är sjuk...  :|
mamma var inne på toa och grejade med något, då hon gick ut utan att släcka. som vanligt lekte jag polis och skrek:
- SLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCK!
- men jag ska bara ut i tvättstugan, jag ska in snart igen.
- meeeeh, åhhhhh! släck så länge.
- *hmmmmfrf*
- då släcker väl jag då.................
- nej, då gör jag det.
- HÅÅÅLLLL KÄFTEN, DET DÖÖÖÖÖDAR ISBJÖRNARNA!!!!!!!!
jag tycker faktiskt synd om isbjörnarna. faktiskt.

sov gott om natten, liksom den där katten, med hatten du vet.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: juste, men jag har ett minne av att du har sagt det tidigare:P höhöh (se där!) du f[r ha en bra dag!

2008-02-06 @ 08:18:24
URL: http://thenotebooook.blogg.se
Postat av: Ida

Men fyy, du låter ju som en äkta tonåring du..! Skrika åt sin mamma på det där viset... ;)

Haha nä okej du är inte släkt med Jan Johansen, men du har ju träffat Idol-Christoffer så du är ju skitcool ändå! :P

Ja jag är självutnämnt proffs på Melodifestivalen.. Sedan 1994 har jag minnen av festivalen, och de svenska vinnarna för varje år har jag lärt mig med tiden. Själva Eurovisionvinnarna är det väl lite si och så med, men jag tror jag kan alla de vinnarna från år 2000 och framåt iaf..
Men i år hade jag faktiskt ingen koll på när det skulle börja..! Och jag vet knappt vilka som ska vara med heller.. Men Linda Bengtzing ska vara med och jag hoppas hon kommer sist.

2008-02-06 @ 09:16:20
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Malin

HAHAHA "håll käften , du dödar isbjörnanarna" där fick jag mig ett litet skratt alltså :') haha !

2008-02-09 @ 01:12:11
URL: http://thevintagemalin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0