om skolan som HAR dödat mig.

jag har no-prov imorgon, elektrokemi, vilket är ganska svårt ska jag få be att tala om.
idag, när jag, joss & rebecka i, gick ner till no-martin för att få vår 28:nde extra lektion, eftersom jag inte fatta, började han snacka om att vi inte ska ha sådan press på oss, att denna tiden ska vara rolig, och gymnasiet kommer bli ännu roligare, att våra betyg räcker för att komma in var vi vill, som sagt, att vi inte skulle pressa oss så mycket, för det är ingen som pressar mig, förutom jag själv. det slutade med att började böla.
från och med nu är inte skolan allt, jag ska självklart sträva efter att behålla mina bra betyg, och förhoppnigsvis höja mig i något ämne, MEN det är inte hela världen om jag "bara" får VG på ett prov. för VG är skitbra!
så nu ska jag knappt bry mig om no:n mer, jag kan det bra. jag ska kanske läsa igenom det några gånger till, nu ska jag strax titta på grey's anatomy, och spela in lost.  ha en bra kväll, för det ska jag ha. därmed basta!


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: usch, stackare! varför ska alltid lärarna sätta alla prov, läxförhör, uppsattser osv veckan innan lovet? kan dom inte sprida ut det lite i alla fall? skit jobbigt!
men lycka till, du kommer nog klara det galant ska du se;D och YES vi överlever...tillsammans! ;D

2008-02-13 @ 20:57:55
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0