onsdäg.

Nu är jag hemma. Min bror följde som tur var inte med, men vi däremot, hade jättemysigt. Fikade på Espresso House, shoppade & sen åkte vi hem och fikade hos Karin.
Jag hittade en kort t-shirt, och en svart stickad tröja på Gina Tricot, och ett "grönt", turkost linne på Indiska. Sen köpte jag strumpbyxor och sånt smått också.

Nu ska jag snart sticka till Joss, vi ska titta på Grey's Anatomy, och sedan ska jag sova där.
Ni får ha en mysig onsdagkväll, så hörs vi imorgon!  PUSS!
ps. ni ska få se på min kusins snygga son Collin, han är ursöt! Jag lägger in bilder sen! ;) ds.

Kommentarer
Postat av: ida

Nä det verkar inte vara nån annan som har nån aning heller...
Ja men 1100 kronor.. tänk när jag var ung då fick man 750! Iofs så har ju saker och ting blivit dyrare nu också, så..

vad tyckte du om Grey´s då?

2008-02-21 @ 08:33:26
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0