sexistisk gympa, & diiiiiino!

hejsan svejsan sa reppe.
idag åkte jag in till stan efter skolan, skulle fixa foto till ID, men det blev ett par shorts istället.
därefter var jag med min mamma och gympade.  det var sjukt jobbigt faktiskt. jag trodde inte korpengympa skulle vara SÅ jobbigt.
ni kan i alla fall inte ana vad sexistiska de var där. när vi sprang runt i salen, då var där en man som daskade till, DASKADE TILL! en kvinna i rumpan, hon bara log lite generat. jag hoppas de var gifta. men ärligt, ett riktigt spank var det.
sen sa ledaren; dessa övningarna är bra för bäckenbottnet, och det övar man ju bara på ett annat ställe, höhöhöhöhö.... WHAT?!  :|

nu ska ni få se på min kärlek vid 11 års ålder.
han vann junior eurovision song contest 2003, dino hette han. & han kom från Kroatien, och sjöng om sin första kärlek. jag tittade på bandet, om och om och om och om igen.
jag grät för jag visste att jag inte skulle träffa han.  buhuuuuuuuu.
jag kunde hans kroatiska låt utan till, Ti si moja prva ljubav, akanabra sa akanabra sa, ti si moja prva ljubav, aje dana date danje, a selamionasi..
(lägg märke till att jag TROR att den gick så!)
men jag har kommit över han, åhhhh diiiiiiiiiiino! <3

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0