sjung för Guds skull!

& så sjunger peter, "för han är med mig nu" .
pekka heino dansade som en galning till cara mia.    hihihihihi.  (a)
nu ska jag läsa igenom son:n en sista gång, kanske två. hoppas min gärna har tagit upp någonting av hitlers sjuka verk. :| ska gå i skolan imorgon, mår väl inte toppen, men jag kan inte missa mer.
sov så sött, & imorgon är det freeeeeeeeedag.
apropå fredag, den enda gången jag har tittat på fredag hela veckan, var när johan glans & josephine bornebusch sjöng en låt om mamma, pappa barn.
" det ska va mamma, pappa, barn, bara mamma, pappa, barn.
inte pappa, pappa, barn.
inte mamma, mamma barn. "   de va med i en kristen kör som hette sjung för guds skull!
josephine hetta elsa-gun.
jag fattar inte varför jag är på så bra humör. jag måste plugga till prov. och nästa vecka kommer bli ett helvete.
godnatt... TRALALALALALAL! 8-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0