titanic och städning.

Då var det söndag igen, tyvärr. Och imorgon är det dagt för skola efter nästan 10 dagars ledighet. :| Jag har dunkande huvudvärk, jag måste städa både rummet och toan, har två prov att plugga till. Så det finns inte något att se fram emot, om jag säger så.
För tillfället tittar jag på titanic, den är så himla söt. (jag tänkte på ordet fin, eftersom filmen är fin. Men jag gillar inte ordet fin. så.. 8-D)
Känns som jag har tappat gnistan att skriva här, jag känner mig tvungen. Och det vill jag inte..
Får tänka på den saken, ha det bra, puss R.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv; haha jaa ÄLSKA honom^^ haha;D

2008-02-24 @ 14:53:11
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0