upprepning på högsta nivå.. PÅ HÖGSTA NIVÅ!

jag tittade på ett program tidigare idag. ni vet ett sådant jobbigt, där det går ut på att hitta ett ord.
programledaren upprepade i princip alla ord. ALLA ORD! (höhö, likaså jag nu!)
"ni vinner 10 000 kronor! 10 000 kronor"
"det är inte cykelpump! INTE cykelpump!"
"nu är det bara en minut kvar! EN minut kvar!"
jag fick panik..................... JAG FICK PANIK!          skoja lite med er nu.  höhöhöhöhö.
jag MÅSTE börja plugga nu.. MÅSTE börja plugga..   hihihihihihi.  ska sluta nu, jag lovar!.......
sluta nu, jag lovar!   hiohöhöhöh.


han är för go, den killen. & duktig, och framför allt, så söt! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha det här var ett roligt inlägg! :P

Jaså? Wow! Så man kan alltså säga att du är släkt med Jan Johansen då :P
Ja klart jag ska titta på lördag! Finns ingen chans i världen att jag missar det.
Själv då?

2008-02-05 @ 23:16:03
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0