bio och bulgarien............

jag vaknade klockan två idag, av att min snart trettonåriga bror kom in och sa:
- rebecca, ska du inte gå upp nu, så du inte sover bort hela dagen?
- har mamma sagt till att du ska väcka mig?
- nej, jag bara tänkte....
WHAT?!   bryr han sig ens om jag sover bort dagen? lite gulligt var det kanske. men...

sen kom mamma och pappa hem och sa att de hade beställt resa.
- nu har vi beställt resa.  :D
- vardå? *full av förhoppning*
- bulgarien!
- inte sunny beach får jag hoppas.
- jo...
- NI SKOJAR?!
- nej...
så nu ska vi till bulgarien med familjen freiding. det kommer ju bli skitkul, det vet jag. men hur kul låter det, bulgarien, en bit från sunny beach.. :|

nu sa jag strax in till stan med uppi, helena, joss, mindy, emma t och carro! vi ska se på försoning med keira knightley, äta middag och ha trevligt.
så jag måste duscha nu,
hur ska ni spender er lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0