dagens u-landsproblem.

jag har ett problem. ett i-landsproblem kanske någon hade tänkt säga - skoja till det lite, sådär.
men det heter inte i-landsproblem enligt självaste alex schulman längre.
den nya innegrejen är att säga "vilket u-landsproblem".
om man till exempel är töstig, och säger just:
- åhhhhhhh, vad jag är tööörstig!
då ska man lite fränt svara.
- dagens u-landsproblem.
vilket inte är så snällt. för det är ju verkligen ett u-landsproblem. de har ju ingen dricka... BUUHUUUUU!
nu till saken. jag tittar för länge, för när jag stänger ögonen, så kan jag inte ha dem stängda utan att de tåras!
mysko. jag måste öppna ögonen snabbt som satan (hö, vilket uttryck!) efter att jag har stängt dem.
hur ska jag göra nu när jag ska sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0