dejter och sovmorgon

igår var jag på öppet hus på två gymnasieskolor - sundsgymnasiet och kunskapsgymnasiet.
på sundsgymnasiet har jag och uppi spelat trummor i nog närmare 4 år (jag har slutat p g a tidsbrist "/), vi har nog, måste jag säga, haft världens bästa lärare, vid namn klemens a.k.a klemman.
vi skojade och pratade nog bort 3 år av de fyra. men vi hade så in i bänkens roligt.  (har bänkar roligt?)
i alla fall, eftersom det är en skola, finns där ju också personal, bland annat mattias a.k.a linan, (vi trodde att han hette linus, därav namnet linan).
så igår på det öppna huset, försökte han få in mig på estet, och efter ett tag sade min mamma:
- har du en bror som heter henrik?
- ja, det är min storebror.
- åh, ni är väldigt lika. jag har jobbat tillsammans med han... jag har också dejtat honom till och med..
- jaså? men vad kul! jag ska hälsa honom....
HEJDÅ!!!!!!!!!!     egentligen så är det inte pinsamt, eller det ÄR inte pinsamt, bara så typiskt. HAHA! :D

+ att jag måste bara reta er lite, lite lite grann.  JAG HAR SOVMORGON TILL HALV TIO IMORGON! (LLL)

Kommentarer
Postat av: Ida

Wow nytt inlägg!! ;) Och så dú vet det så börjar jag inte förrän klockan tre imorrn så jag har längre sovmorgon än du ;)

Ja klart du kan få bli bloggmor om jag får barn nån dag! Och haha jag tror du är för ung för att vara MIN bloggmor :P

2008-01-16 @ 23:42:33
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0