dinosarier som skäller, så det om du kan!

idag är det måndag, och ny vecka. 24 dagar till sportlovet!
vi snackar om evolution på no:n, utveckling hos människor, djur i princip allt levande tror jag..
i alla fall, det började med att vi hittade ett antal fossiler i vår fönsterkarm i no-salen.
därefter började några arbetare brumma med en motorsåg eller kanske med en traktor, vad vet jag?
martin L sade då högt och tydligt:
- åhhh, det är grumosariusrex som skäller!
det var himlans roligt, det låter antagligen inte alls kul.
så jag förstår egentligen inte meningen varför jag sliter av hudceller i onödan, (gud vad jag ärno:isk då!)
men det var verkligen kul.  och så väljer han att säga skäller, jag har väldigt svårt att tro att en dinosarie skäller utanför rosentorpskolan, i vellinge en måndag klockan två, 2008....

nu ska jag titta på idrottsgalan (där min pappa kunde varit idag, men korkad som han är tackar han nej?!), efter det blir det träning. adjö!

image89

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: haha herregud! spöa ner dom! haha;D

precis, får hoppas på att hon fixar det är bättre än syster sin..vilket jag tvivlar på

2008-01-14 @ 21:20:43
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Olessia

hehe :P coolt

2008-01-14 @ 21:36:42
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0