gymnasieval.

jag har kommit på att om mindre än en månad, 29 dagar närmare bestämt, så har jag valt gymnasium.
eller jag måste ha valt ett gymnasium. lite läskigt faktiskt.
jag vet ju inte ens vilken linje jag ska gå. jo, förrästen. samhälle, men vilken inriktning?
ekonomi är inte min grej alls, så den kan jag kryssa.  men sen? och var?
en skola som det tar 10 minuter att cykla till, fast där finns en risk att jag kommer med en massa från klassen, gamla kompisar, ovänner, alla som jag har sett i 10 medan jag har gått i vellinge,
eller någon skola i malmö, där det tar runt en timme att pendla.
åh, jag vet inte.   hjälp mig!

imorgon ska jag nog träffa homiez, har inte träffat joss, sen den 19 december!!!  :O
puss.

Kommentarer
Postat av: uppi.

ta en skola i luleå
8D

2008-01-04 @ 00:02:18
Postat av: Rebecca

att jag inte tänkt på det tidigare?
uppi... har du upptäckt att det bara är du som kommenterar? "/

2008-01-04 @ 00:13:56
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0